söndag 19 februari 2012

TILT!

Efter jobbet idag kom Nichlas och Lucas och hämtade mig. Vi skulle till Marcus och Tereze i Skriketorp och käka lite mat och umgås. Det var jättetrevligt trots att bus-Lucas ställde till lite besvär. Han är ofta busig nuförtiden och man måste ha en handfull tålamod. Hursomhelst så stannade vi där i lite över två timmar innan det var dags att åka hem. Vi hade lovat Lucas att vi skulle åka förbi Buhu och Buppa (mormor och morfar) som han tjajar om varje vaken minut..och det gjorde vi också. Men jag tror minsann att både jag och Nichlas hade huvudet under armen just då för vi glömde bort att min bil stod i stan och upptäckte det inte förrän vi kom hem nu ikväll. Snacka om tilt i skallen! Hur kan man glömma sin egen bil? Summan av kardemumman blev att Nicke fick åka en timme tidigare till jobbet för att ta "svängen" (omvägen) över Norrköping och flytta in min bil i garaget på jobbet..sen är det upp till mig att fixa hem den imorgon. SUCK!

2 kommentarer:

Morfar sa...

Hjärnan måster ha fått error haha.

Mormor sa...

Jaha fel på hjärnan får man inte ha när man ska kommentera din blogg nuförtiden. Det är jättesvårt att få ordverifieringen rätt! Varför måste det vara så svårt att se vad det står och varför måste man skriva två ord???