tisdag 7 februari 2012

Ett steg i rätt riktning

Nu är hotellet bokar inför vår kortis-weekend i Stockholm. Det ska bli riktigt roligt att få komma iväg och göra nåt med familjen. Lucas verkar tycka det är spännande även fast att han inte riktigt förstår. Men på fredag drar vi till huvudstaden och vi har fått ett fint rum på ett av Stockholms mysigaste hotell..Marina Tower. Det ligger precis vid vattnet och passande nog finns det även bassäng som man får nyttja. Det gillar vi. Badbyxorna ska packas ner det lovar jag.

Jag har även fått ett personalkort så jag får fin rabatt på rummet..me like!

3 kommentarer:

Morfar sa...

Härligt för er,lite avundsjuk..

Mormor sa...

Det blir väl kul och du kanske får annat att tänka på än ditt trasiga hus.(Notera avsändaren)

Mormor sa...

Jag har skickat inlägget via telefonen...det var det jag menade.Jag trodde att det skulle synas.