söndag 18 maj 2014

Surprise

Tack alla fina vänner och min älskade familj för den roliga överraskningen igår. Inte nog med att jag har så fina naglar..Nichlas och mina vänner hade fixat en "babyshower" för mig och tjocka magen när jag kom hem. SURPRISE! Jag blev verkligen överraskad och överöst av mat, fika och presenter till både mig och bebisen.

 Bjuder på några bilder från gårdagen men mig själv tänker jag inte lägga upp..HERREGUUUUD så jag ser ut. Tjockare tjej får man leta efter. Ballongvarning! Tur att jag snart är färdigbakad.





2 kommentarer:

Morfar sa...

Trevligt,men tårtan var lite "konstig"...

Sofia sa...

Ha ha ha, tårtan, heeeeelt underbar! Vem är det som gjort den, Tessan eller? Synd att jag missade hela baby showern, har ju aldrig varit på en så såg fram emot det, men så kom ju magsjukan.... Ni får skaffa en till så ni kan ha en baby shower igen. ;P