onsdag 7 maj 2014

Knatar på

Nästa vecka har jag varit hemma i en hel månad. Det känns det verkligen inte som. Tiden går för snabbt. Jag hinner inte leva trots att jag är ledig. Livet är lite tungt för tillfället. Jag sover som en gammal gam på natten vilket gör mig trött dagtid. När Lucas är på dagis sover jag mestadels. Och sen får jag ångest för att halva dagen passerat. Men samtidig är det ju bra att jag vilar. Sen har jag ju en bebis som bestämmer. 36 dagar kvar till beräknad förlossning.
Är inne i en period där jag inte har lust att göra nånting. Allt det här jag tänkte att jag skulle göra när jag gick hem från jobbet..läsa böcker, tvätta fönster, gå promenader..allt känns bara trist. Nä. Jag hoppas det vänder snart!

1 kommentar:

Morfar sa...

Passa på och sov nu,förr ni vet inte hur det blir sedan...