måndag 12 maj 2014

En månad kvar

Exakt en månad..alltså 31 dagar kvar tills det är menat att vi ska ha en bebis höe ibland oss. Det glädjer mig. Glädjer mig att graviditeten snart är över och att jag sla få nåt mer att göra. Hur gärna jag än vill förneka det är jag lite uttråkad här hemma. Mest för att inte orken och lusten till att göra nånting infinner sig...nånsin. Börjar bli dags att ägna förlossningen en tanke må hända. Nån aspirant? Nån som frivilligt tar sig an uppgiften? Tänk om Nichlas kunde föda istället för mig. Kan tycka att det är hans tur liksom. Jag har ju redan genomlidit det en gång. Samtidigt känns det lite spännande. Blev ju lite snuvad på förra förlossningen. Hann ju inte känna några krystvärkar och allt gick så snabbt när vi väl kom till vrinnevi. Och klarar alla andra av att föda barn..alla mesproppar jag känner..då gör väl jag det med. Eller hur?!

Inga kommentarer: