lördag 24 maj 2014

Nu är jag officiellt trött på det här!

. Nu tycker jag allt att det får vara nog. Det här med att vara gravid börjar bli tråkigt och tröttsamt. Nu vill jag nog mest att det ska ta slut. Mest för att jag börjat bli alldeles för mycket allmänpåverkad av mitt tillstånd. Jag kan se mig om i stjärnorna efter de där härliga promenaderna jag vill ta för underlivet har vänt sig ut och in och gör nåt så fruktansvärt ont. Jag sover som en kratta och det känns som underkroppen ska ramla av när jag vänder mig i sängen. Jag svettas som en gris och luktar unket, oavsett om jag precis duschat. Att jag väger lika mycket som tjejerna brukar göra vid första invägningen i Biggest Loser är nog värst av allt. Jag ser äcklig ut. Kameran är inte min vän! Fet fet fet fet fet fet..och det går inte längre att gömma undan. Nä. Det känns deppigt att jag vill gömma mig själv och inte visa mig för nån de sista veckorna. Blä. Tur att jag får nåt i slutändan för all sveda och värk. Fast det känns som en halv evighet tills dess.

1 kommentar:

Sofia sa...

Jag tycker du är fin! Och fånig! 19 kg är väl inte världens grej, finns ju de som går upp runt 30 menar jag. Men nu är det ju inte långt kvar heller, du lär säkert sakna magen efteråt, även om du inte tror det!