måndag 5 maj 2014

Födelsedag

Jag fyller år snart..18..eller var det 48? Det kvittar faktiskt. Det är kul att fylla år. I like it. I år är önskelistan inte så värst lång. Vill ha blommor till mina blomlådor. Gärna i olika färger och med JORD..för det har jag ingen. Har två stora blomlådor, en vanlig under fönstret oxh två amplar som är tomma. Dessutom vill jag ha en ny kamera. En system-variant i mindre size än den jag har (som inte ens är min) Det finns kameror som kan användas i våtutrymmen och det verkar ju coolt men inget tvång. Sedan vill mina fötter ha Converse-skor. Funkar faktiskt med fejk också. Det önskar jag mig visst varje år..Presentkort i klädesbutiker mottages också gärna. Kommer väl vilja uppdatera min garderob när magen är väck. Annars är jag i stort behov av lakan till sängen..påslakan och underlakan. Ja. Det var nog det. Jag förväntar mig inte så mycket i presentväg. Men ni får gärna komma o fira mig. Datum är dock inte satt än.

1 kommentar:

Morfar sa...

Okej,kameran er ju vår så den har du redan.
Och så har vi ett par obehagliga lakan du kan få...