tisdag 19 februari 2013

Persikokatt

I förrgår hade vi nöjet att hälsa på Lucas farbror som köpt hus i Rejmyre. Det var satans långt att åka vill jag lova o när jag tänkt att vi skulle vara framme var det flera mil kvar. Men huset var fint. Självklart glömde vi att packa med oss allergimedicin. De är hunduppfödare o har massa pälsdjur men det gick faktiskt hej okej. Först efter två timmar började det klia i Lucas ögon o då var det ändå dags att åka hem. Vi fick även äran att träffa Piglet...en katt utan päls. Jag har aldrig klappat en sådan förut o vet inte riktigt vad jag hade tänkt mig. Men hon var varm o len o faktiskt lite mysig. Lucas tyckte om henne o sa att hon var söt. Hm, tveksamt!;) Men väldigt trevlig verkade hon iaf. De försöker para henne men utan resultat tyvärr. Vet vem? Kanske Lucas ska få en naken katt i julklapp i år. Haha.

Inga kommentarer: