söndag 3 februari 2013

Nattliv

Vet ni vad vi gjorde igår? Vi var på fest och det var verklgen inte igår. Självklart var det med blandade känslor som vi lämnade Lucas hemma med mormor och morfar men det skulle bli skoj. Och det var det också. Först var vi hemma hos Moa i Åby och kollade Melodifestivalen och åt chips. Efter det blev det taxi till stan där vi bowlade. Kändes som "back in the old days" men jag är ändå glad att vi gick hem efter bowlingen. Nichlas har varit lagom mör idag, Jag däremot har varit oförskämt pigg! Vaknade fruktansvärt tidigt och kunde inte somna om. Självklart med den där hemska "dagen-efter-ångesten" som på nåt sätt alltid infinner sig. (trots att jag inte hade nåt att ha ångest för) Hursomhelst så tog jag ett bad, drack pepsi max och tittade på tv:n en stund innan jag sparkade upp Nichlas. Hotellfrukost är fint även på en ledig dag. Blev ju inte så mycket mys dock som jag tänkt då Nichlas mådde dåligt och inte ville äta. Men jag åt både plättar och tekaka och åkte hem mätt och belåten. Skönt att vara hemma i hemmets "lugna" vrå igen och att allt är som vanligt. Nu får vi se när vi kommer ut nästa gång..kanske 2015?

Jag sparkar på mig själv en smula för att jag inte tog med mig kameran igår..men då hade den väl kommit bort antar jag och kanske är det bra att inte kunna dokumentera allt som händer en kväll som igår?=)

Inga kommentarer: