torsdag 21 februari 2013

Nytt hår

Häromdagen tog jag mig i kragen och gick och gjorde det där som jag absolut inte gillar att göra..jag gick till frisören och klippte mig! Enda sedan min fantastiska frisör gick och slutade för att plugga istället har jag försökt hitta nån annan som förstår vad jag vill och klipper mig fint. Det är svårt och jag har inte lyckats än. Jag verkar komma hem med den ena tantfrissan efter den andra. Så även denna gång. Men efter att stått och fixat och trixat lite med håret framför spegeln och jag nog kommit underfund med hur jag ska göra för att det inte ska se för hemskt ut. Jag kanske fåt ta fram saxen och klippa lite själv dock. Förstår att det är svårt för frisörerna att klippa mig då jag egentnligen inte riktigt vet jag vill mer än att ha en frisyr med VOLYM. Suck. Ska jag helt sonika låta skiten växa ut igen?

1 kommentar:

Morfar sa...

Du blev jättefin som vanligt,testa min Annette så får du se.
Halva släkten går ju hos henne så nåt bra gör hon nog
eller låt det växa ut en sista gg för snart är du trettitaggare
som dina systrar. (gapskratt)