tisdag 20 november 2012

Tantan 1 år

Igår fyllde världens bästaste Jonathan 1 år. Tiden har gått fort. Alldeles för fort. Det känns som om det var igår han föddes. Jag undrar var år 2012 tog vägen?

Vi hade fått inbjudningskort på posten till Jonathans kalas som ägde rum i söndags. Lucas tyckte det skulle bli jättekul och valde själv vilken skjorta han skulle ha på sig. Paketet hjälpte han också till att slå in. Jonathan bjöd på tårta och Jenny och Hampus hade bakat en ägg- och mjölkfri tårta till Lucas, vilket vi uppskattar massor! Den var faktiskt jättegod och jag ska minsann lägga vantarna på receptet. Den kan jag lätt tänka mig att bjuda på vid nåt kalas framöver. Vi stannade i tre timmar, ända tills Lucas ögon började bli röda och näsan snorig. Jag tror minsann att den lilla killen är lite känslig mot pälsdjur trots allt. Jag tror att Jonathan uppskattade sina nya leksaker. Det gjorde alla barnen som provade de flitigt. Lucas fastnade för en kassaapparat som Jonathan fick. Det kanske vore nåt att köpa i julklapp till honom?
 
Vi tackar familjen Larsén/Boman för en jättetrevlig dag!




1 kommentar:

Mormor sa...

Kassapparat har ju jag pratat om att köpa, men inte kommit till skott.Det blir säkert en uppskattad julklapp.