torsdag 29 november 2012

Känner vi varann?

Det är en konstig vecka för oss i Klarsjön. Nichlas har som bekant jobbat kväll den här veckan, 14-22. Jag däremot har jobbat 5.30-15.30 vilket inneburit att vi praktiskt taget inte sett varandra. Nichlas har redan åkt när jag kommer hem och när han kommer hem sover jag gott. Lucas har alltså inte haft båda sina föräldrar hemma på samma gång nånting. Det är trist. Känns skumt att inte kunna prata med varandra, stämma av och planera. Vi har typ bara hörts per SMS. Imorgonbitti får vi iaf tre timmar ihop på morgonen o på lördag likaså. Ska bli najs att få äta frukost tillsammans. Längtar lite. På lördag ska vi även hinna med att plocka fram lite av julen. Tänkte göra det förra helgen men det kändes för tidigt då....ångrar mig lite nu. Hej och välkommen julstressen!

1 kommentar:

Sofia sa...

Jag har också tänkt att plocka fram adventsljusstakarna hela veckan, men det har inte blivit av än. Nu är det inte utan att jag känner mig lite stressad, fönstrena skulle nämligen behöva tvättas innan och det är ju inget man bara gör i en handvändning tyvärr...