tisdag 27 november 2012

Raindrops keep falling on my head

Idag har det regnat klippt hela dagen. Det är översvämning på vår väg och när jag och Lucas åkte hem ifrån mormor och morfar nu i eftermiddag så trodde jag att jag skulle vara tvungen att vända och åka runt, så mycket vatten var det. Imorgon ska det dock bli lite kallare. Kanske innebär det att det kommer lite snö. Jag hoppas det snöar lite och att snön sedan ligger kvar ett tag så vi hinner leka i den. Kanske på söndag. Innan dess lär det ju inte vara aktuellt då det är kolsvart ute när vi kommer hem från dagis/jobbet,

Igår trotsade vi som sagt vädret och var ute och tvättade bilarna. Vi hann också med att gå till sjön. Innan man kommer iväg för att göra nåt ute måste Lucas protestera i en kvart. Han tjuter och kastar sig på marken. Samma visa varje gång. Men efter att man lyckats lirka med honom är det roligt. Så roligt att man helst inte vill gå hem när det är dags och man är dyngsur! Lilla älsklingen...jag klandrar honom inte..hösten suger lite. Fart det är rätt gött med frisk luft!


Försökte ladda upp en massa fina bilder här..men det gick ju inte! Måste be Nichlas om hjälp men han är inte hemma nu.

Inga kommentarer: