tisdag 13 november 2012

3D-tapet

Är det någon som har erfarenhet av 3D-tapeter? Vi är väldigt sugna på att köpa en till Lucas rum när vi ska göra om därnere. Finns massa snygga men eftersom vi tänkt skapa ett lite "tuffare" rum som passar en liten kille så har vi nog valt tema: Racerbil. Jag tycker det är roligt att sitta och spåna på idéer men när det kommer till själva utförandet är jag nog rätt lat. Dessutom finns det sååå mycket att välja på så man blir alldeles snurrig. Det mesta är dyrt också vilket gör det hela svårare. Men tanken är att vi ska köpa en ny säng, tapetsera om, lasera taket/dörren (så det blir lite ljusare nere i bunkern) och så var jag inne på att köpa en ny garderob. Dock kanske ja har tänkt om lite..kan man spraylackera om möbler? Jag har hört från en rätt säker källa att det går med sådan här "hobbyfärg" på sprayburk. Någon som vet säkert? Om det skulle funka skulle man ju kunna ge Lucas lilla garderob ett helt nytt utseende och på så sätt slippa köpa nya möbler. Rummet är ju inte så stort heller. Jag tar gärna emot idéer om någon har några. Vore toppen!

Inga kommentarer: