onsdag 7 november 2012

Mina skor

För ett bra tag sedan, kanske ett halvår eller så, så köpte jag nya skor till jobbet. (Jag minns inte om jag bloggat om det förut) Hursomhaver så köpte jag de här svindyra ECCO skorna. För det märket ska ju vara sååå bra. Jag fick APONT i fötterna! I början av dagen var de sköna. Men ju mer tiden gick desto obekvämare blev de. Det kändes liksom som om de blev för stora och för små på samma gång. som om foten ålte fram i skon och gjorde så att det tryckte mot tårna. Jag gick tillbaka med  de i hopp om att det skulle vara nåt fel på dem..men ícke! Jag började använda ett par gamla skor som jag hade hemma istället. När de tappade sulan hade jag inget val. Jag tog ur sulan ur ECCO-skorna och efter ett par dagar blev de faktiskt helt okej. Men nu, som i en handvändning, efter tre veckor användande, har det börjat göra sådär ont igen. Vad är det som händer? Och för er information så HAR jag klippt naglarna så det är INTE det som är problemet! SKITSKO!

Inga kommentarer: