söndag 21 oktober 2012

Nu har jag hittat den...

Jag har hittat en underbart fin säng som skulle passa Lucas som handen i handsken. Vi har planer på att gra om Lucas rum nu i årsskiftet. Han ska få ny färg på väggarna och självklart är det dags för en juniorsäng för en liten kille som snart fyller tre. Jag har funderat lite på att göra det lite "fordonsinspirerat". Han är ju rätt insöad på motorcyklar och bilar och sådant så jag tänker att det skulle passa bra. Kruxet är att jag har så dålig fantasi och jag vet så lite om inredning och om vad man kan hitta. Det finns ju hur mycket häftiga saker som helst men vet man inte vad man letar efter då blir det svårt. Men nu har jag ju ialla fall hittat en säng. Den är dyr (trots att det är 20% rabatt) och jag har inte en blekaste aning om hur vi ska ha råd med den efter jul. Det kommer vi inte ha..jag får väl sälja nåt. Fast jag vet inte vad. Nån som vill ge mig 2500:-? Det är ju faktiskt inte till MIG egentligen utan till Lucas. Så, kom igen nu...bidra!

3 kommentarer:

Sofia sa...

Snygg säng, den gillar nog Lucas.

Sofia sa...

Förresten, ta och googla inredning till barnrummet, det finns huuur mycket som helst. En sida jag har i huvudet som jag vet har skojiga grejer är eurotoys, ta en titt där vettja!

Mormor sa...

Jättefin! Den blir säkert omtyckt av den lille ägaren.