måndag 8 oktober 2012

Nichlas 27 år

Och så var det dags igen då för Nichlas att fylla år. Det har varit en mycket trevlig dag måste jag säga och jag hoppas att födelsedagsbarnet tycker likaså. Dock vaknade vi så sent så den inplanerade frukosten på Brunn hann vi inte med. Jag har dock varit hos frisören(!) och bakat bullar och grejat mest hela dagen.






Efter att ha studerat alla födelsedagsbilder från Nichlas alla födelsedagar här på datorn kan man kontastera att:

Nichlas och jag minskat i omfång
Barnen vuxit en hel massa
"Mormor" ändrat hårfärg massa gånger
Många gravidmagar passerat
"Morfar" sett likadan ut i alla dessa år

Grattis till mig och Nichlas som idag även kallat oss för ett par i sex år! <3 p="p">

3 kommentarer:

Morfar sa...

Jag får tacka för goda baguetter och fikabröd,
och annat också...

Mormor sa...

En mycket trevlig bjudning med massor av got att äta!

Sofia sa...

Ja, tack för all fika, det var supergott!