fredag 19 oktober 2012

Jättesvårt!

Hur ska man kunna välja bland alla resor som finns? Det är ju ett helt gytter. Vi som tidigare varit helt insnöade på Grekland har i alla fall bestämt oss för att vidga våra vyer och satsa på Bulgarien på nästa år. Jag har varit där en gång förut men det var LÄÄÄNGE sen! 2009 var sista gången vi var utanför Sveriges gränser så egentligen spelar det inte så stor roll var vi åker men ska man spendera en halv förmögenhet vill man ju gärna att det blir bra. All Inclusive tänker vi boka i alla fall..jag tror det är en fördel när man har barn. Dessutom har jag aldrig varit på en All Inclusive-resa. 20.000:- kommer kalaset hamna på ungefär. Spara spara spara!

1 kommentar:

Sofia sa...

Jag tror att resan blir jättelyckad och Bulgarien var ju bra 1997 och det är nog inte sämre nu. Är ju skönt med Svarta havet så man slipper det salta Medelhavet. Det tror jag Lucas håller med om.

Vi satsar på att komma iväg 2014 och hoppas ni vill hänga på!