söndag 1 juli 2012

Återhämtad

Om ett par dagar eller så borde jag ha återhämtat mig o sovit igen lite efter ett års slit på jobbet. När detta skett har jag lovat mig själv att börja rensa här hemma. Det är rent ut sagt KAOS i nästan alla skåp o lådor vi har. Skafferiet o garderoben är full av saker som egentligen ska kastas o i hallens förvaring hänger fortfarande overaller o termobyxor kvar. Sådant som Lucas kommer ha växt ur innan vintern är här igen. Så, om några dagar är det jag som tar tag i det o det görs bäst när Lucas somnat på kvällskvisten. På onsdag borde jag orka vara vaken längre än till tio...då tusan tar jag upp kampen mot röran!

2 kommentarer:

Emma sa...

Äh, ta're lugnt - du har ju semester! :)

Sv: Vad kostar vad? Menar du motorcykeln så är den inte så dyr, det är bara en 600 så den ligger på ca 80tusen för en -12, du kan hitta en begagnad för 30-40tusen som inte gått mkt alls. det rör sig alltså inte om särskilt mycket pengar egentligen men tillräckligt mkt för mig.. :(

Sofia sa...

Har du börjat röja än? Idag är det ju onsdag menar jag...