söndag 22 juli 2012

Stranden..igen!

Jag är besatt..jag har fått en sjukdom, en besatthet som måste få ett stopp. Vill utfärda en varning för alla som äger en smartphone (det gör väl alla, förutom min syster då=) ladda INTE ner någon väderapp..man blir helt tokig. Jag tror att jag går in och kikar på SMHI minst tio gånger om dagen. Och sällan stämmer det. Idag hade det utlovats jättevackert väder med en enda stor sol och inte ett moln så långt ögat kan nå. Imorse när jag vaknade verkade det verkligen vara så också. Så vi packade ihop våra väskor och drog iväg till Grensholm för en heldag vid sjön. Men efter att vi varit där en halvtimme började det tokblåsa och solen skymdes av något märkligt "dimmoln". Den sista halvttimmen var det så kyligt att jag fick ligga inlindad i en handduk. Men trots det är jag lycklig över att det faktiskt blivit stranden TVÅ gånger i år..och trots dimmolnet har jag fått fin solbränna. Härliga semester..nu är det bara en dryg vecka kvar..ångesten kommer krypande under skinnet.
Men ännu är den inte till ända. So much to do..so little time!

5 kommentarer:

mormor sa...

åka så molnigt var det väl inte? eller det kanske det var!

samma mormor sa...

Det ska naturligtvis stå; åka!

Giisa vem sa...

en smula förvirrat. Det är paddan som dummar sig och hittar på egna ordförslag!

Elin sa...

Haha!

Elin sa...

Haha!