söndag 3 juni 2012

Sista presenten

Haft superhärligt besök av mina allra bästaste vänner idag och deras barn. Alltid lika kul. Födelsedagspresent till mig hade de med sig också.

Titta vad jag fick:


Supersnygg baden baden. Nu väntar jag bara på lite sol så att jag kan inviga den ute på nya altanen!
I övrigt var barnen glada och Lucas var taggad för att leka. Dom börjar bli stora nu de små liven. Det märks ju mest på Jonathan, som hunnit bli ett halvår nu. Även Theo är ju stora pojken nu och har födelsedag om bara två veckor!




FIIIIIIIINASTE BARNEN!<3

4 kommentarer:

Morfar sa...

Jag packar för den stolen....

Morfar sa...

Paxar ska det vara.(gillar inte stavningskontrollen)

Sofia sa...

Värsta grabbligan ju! Vad lik Jonathan var Jenny förresten, Theo tycker jag nog mest är lik sin pappa.

Elin sa...

MIN stol, okej?

Ja, Jonathan har blivit jättelik sin morsa. Förut var han en kopia av Hampus..men det har ju ändrats som sagt. Lilla Theo är fortfarande en kopia av sint far. Lik pappa men söt ändå så att säga!=)