onsdag 27 juni 2012

ÄNTLIGEN!

Välkommen till världen lilla bebis. Äntligen har Johans och Sofias bebis kommit ut. Vad han ska heta är dock ännu inte bestämt och vi har inte ännu haft tillfälle att träffa honom. De är kvar på sjukan till imorgon då de får åka hem och påbörja sin vardag. Förhoppningsvis ska vi få komma dit och hälsa på då. Jag hoppas det och kan knappt bärga mig. Jag har fått rätt många MMS skickade till mig och så vitt jag kan se så är det en liten mini-Johan som anlänt. Det ser ut som han är rysligt lik sin pappa. Lucas säger att han ska heta Emil (för det passar en bebis så bra..) men det har jag svårt att tro att han kommer göra. Det är något som tiden får utvisa och om jag får tillstånd av föräldrarna kommer bild på det lilla knytet så fort jag fått knäppa några..så håll utkik ni som är nyfikna!

Inga kommentarer: