söndag 10 juni 2012

MATKOMA!

Vi har haft en jättemysig eftermiddag/kväll hemma hos familjen Wänéus. Johan stod för grillningen och det känns som jag har ett kilo grillad entricote i magen. MATKOMA för hela slanten vill jag lova. Det trevliga sällskapet gjorde att jag till o med kunde genomlida en hel fotbollsmatch utan att det kändes som om jag skulle dö. all heder till Sofia som lever med en helt fotbollsfanatisk make. Jag förstår inte hur hon står ut. Sofia är för övrigt tjock som en boll. Magen är stenhård vilket gör mig nervös. Det är visserligen inte så långt kvar till det datum jag gissat på..men kommer bebisen tidigare tro? Hursomhelst har de fixat och trixat massor där hemma för bebisens ankomst. Vagn och säng och skötbädd med tillhörheter. Alltihop känns mycket spännande...

1 kommentar:

Sofia sa...

Ha ha ha, snygg bild.... not! Ni kunde kanske sagt att min mage stack ut, kunde ju dragit upp leggingsarna menar jag.