torsdag 28 juni 2012

Bihålor

Inatt vaknade jag av att jag hade så fruktansvärt ont i bihålorna. Jag trodde bokstavligt talat att jag höll på att dö. Tog hur många värktabletter som helst men inget hjälpte. Två timmar var jag vaken med bultande smärta. Till sist kunde jag somna i nån märklig upprätt ställning. Idag har jag varit öm i hela ansiktet. Känns som jag fått stryk. Dessutom har jag jätteont i tänderna. Jag undrar vad det är för mördar-bacill vi fått. Två veckor med förkylning nu och det börjar bli tröttsamt. Snart ska jag ställa mig över en kastrull med kokande vatten. Ånga ska tydligen vara bra för hålorna. Jag är villig att testa vadsomhelst...bara jag slipper den där obeskrivliga smärtan!

3 kommentarer:

Mormor sa...

Ånga kanske är bra. Du får väl komma hit och ta en ångbastu!

Tessan sa...

Annars har jag hört att det finns nått som kallas läkare o dom skriver ut nått som kallas medicin, testa det vettja! Du ska ju inte gå omkring o ha ont flicka lilla!!

Elin sa...

Doktorer är för veklingar!=)