torsdag 10 maj 2012

Jag blir 26 år

Jag tror jag börjar bli gammal. Jag som aldrig någonsin haft nån åldernoja (till skillnad från resten av världen) börjar nog känna mig lite till åren. Men det är mest bara för att tiden går så fort och det är så mycket jag ska hinna med. Lucas börjar bli stor också..o det skrämmer mig lite. Men snart stundar min 26 årsdag och det ska självklart firas. Vid fint väder (och om vi har fått ordning någorlunda ute i trädgården) blir det långbord därute. Jag tänker exotisk planka eventuellt eller så bara fika i form av glass eller tårta. På söndagen, som också är mors dag, får det bli min sida av släkten som kommer. Sen får vi se när Nickes del får komma. Kanske helgen efter.

Hursomhelst är min önskelista lååång men det mesta är dyra saker som ingen har råd att ge mig. Men önska får man minsann..ALLTID!

Jag vill till exempel ha:

en glassmaskin
grillbestick
presentkort till egogrejer (typ kläder)
resepresentkort (nästa år drar vi)
tygskor (typ conversestil strl: 36-37)
snygga plastunderlägg till bordet
en kitchen aid
en gräsklippare (bensindriven med uppsamlare)
solstolar (2 st som passar till resten av utemöblerna)


osv osv osv osv osv osv osv osv osv

2 kommentarer:

Morfar sa...

Ojoj vad ska jag hitta på för 50:-

Mormor sa...

Vad bra med lie tips!