söndag 8 april 2012

Vrider mig i plågor

Igår natt hade jag ont i magen..eller jag mådde lite illa och var tvungen att springa på toa femtioelva gånger. Senare på dagen piggnade jag till och jag kunde vara med och fira påsken med resten av släkten. På tom mage åkte jag till mamma o pappa och åt påskbuffé och hur mycket godis som helst. Idag har jag vridit mig i plågor hela förmiddagen. Stckars Lucas kunde inte för sitt liv förstå varför hans mamma inte ville leka med honom. Magknip är ju nåt av det värsta som finns. Det blev lite bättre när jag till slut orkade blanda ihop lite vätskeersättning och nu är jag återigen återställd. Vi har till och med varit och firat kusin Tyra som blir 1 år i helgen. Mystisk åkomma som jag verkligen INTE vill ska komma tillbaka. Kan man inte få vara frisk längre än en vecka i taget? Påskhelgen och ledigheten blev det inte mycket med då Nichlas har jouren och är borta minst 10 timmar per dag i olika omgångar. SUCK! Hoppas det kommer synas ordentligt på lönen när den kommer...

1 kommentar:

Sofia sa...

Usch för magknip! Fast min var nog självförvållad med tanke på all påskmat och allt godis jag tryckt i mig.... Hoppas din mage blir bättre snart, i annat fall är du ju i gott sällskap. Vår familj är ju experter på kassa magar menar jag.