onsdag 11 april 2012

Jag har fått en ny kompis

I flera månader har det legat en kartong med okänt innehåll i vårt "förråd". Så vitt jag förstått är det en sak som Nicke beställt på postorder. Kartongen har legat högt upp så jag inte skulle bli suktad att undersöka det närmare. Idag när jag kom hem från jobbet stängde Nichlas in sig i sovrummet och sysslade med något fuffens. Efter ett tag kom han ut och hade ett STORT paket med sig. Ett paket som faktiskt var till MIG, mamman i famljen. Fantastiskt. Självklat fick jag hjälp av Lucas att öppna och snacka om att jag blev förvånad när MOP H20 uppenbarade sig inför mig. Wow vilken grej. Ni som inte hört talas om moppen från himmelriket bör snarast kolla in den här sidan: http://www.tvins.com/products/h20mopx5/h20mopx5.php?gclid=CI7C_eiura8CFapzmAodWEE3nw

Jag har ännu inte hunnit med att använda den. Men jag ska lusläsa bruksanvsiningen och sen gå lös på badrummet, fönstrena och köket. Jag lääängtar!

2 kommentarer:

Sofia sa...

Åh, vad roligt. Hoppas du skriver en recension så vi får veta om den var så bra som utlovats.

Mormor sa...

Jag vill också ha en kompis!