söndag 15 april 2012

Rötägg!

Världen är full av skumma typer. Idag har någon elaking tagit sig friheten att norpa min mobil på mitt jobb. Den låg där den brukar, inne i en liten "smatt" där enbart personal får vistas. Visserligen rätt synligt men ändå på ett säkert ställe. Men så vips var den väck och likaså min arbetskamrats iPhone. Vi har våra misstankar om vilka som ligger bakom dådet men det är ju inte mycket man kan göra åt saken. Lite ledsen över bilderna som fanns in den och så är det jobbigt med alla kontakter i telefonboken som självklart även dom är borta. Som tur är har Nichlas redan fixat mig en ny mobil. Rätt skrämmande att man blir så handikappad utan en telefon. Nu är jag lycklig ägare till en snygg xperia ray. Vad den kostade vill jag inte veta...

1 kommentar:

Morfar sa...

Så kan det gå,det har väl blivit en ny mobil varje år senaste tiden eller?