tisdag 15 december 2015

Bauhaus

Igår var vi på Bauhaus och ritade badrum och oj vad kul det var. Som tur var hittade vi saker vi tyckte om rätt snabbt när vi satt hemma. Sortimentet är inte att leka med och det finns så mycket snyggt. Jag tror att det kommer bli kanon och det kommer vara väl värt sina pengar i slutändan. Här snackar vi uppgradering! Den 7:e januari kommer Joel hem till oss gör en förbesiktning för att de ska få ett hum om hur mycket som behövs göras. Det är en del kan jag tänka mig så jag har inte en aning om vad slutsumman kommer bli på offerten. Dock har jag på känn att vi kommer få banta ner den lite. Kanske ta bort en del saker och byta ut andra till billigare alternativ. Men jag är övertygad om att sluresultatet kommer bli grymt. Frågan är bara vad man gör när man behöver duscha eller gå på toaletten sen i mars när renoveringen kör igång. Det lär.bli kallt om stjärten i alla fall.

Inga kommentarer: