fredag 10 juli 2015

Vattenlek

Nästan fem timmar på Finspångs badhus blev det idag. Lucas blev så trött att han somnade i bilen. Då vet man att barnen haft det roligt. Det är fint där på badhuset. Fräscht och nästan aldrig knökat med folk. Vi kom dit vid halv 11 och då var det nästan ingen där förutom vi. Det har aldrig nånsin varit kö till vatten rutschbanorna när jag varit där och vilka kanor sen! Så kul. Ska jag vara lite kritisk och nämna något som inte är så bra (men förståeligt) så är det att man inte får ha barnvagn med sig in pga brandsäkerheten. Jag fick ha Leia sovandes i knäet i 1 och en halv timme. Men det gick ju det också!
Vi var lagom möra när vi kom hem. Men efter lite blodpudding i magen tog jag mig ändå iväg på min löpningstur. Nu sitter jag i soffan och känner mig sådär duktig. Lite godis ska jag minsann unna mig. Är det semester så är det! Vi har sju veckor tillsamman framför oss. Gissa om jag är lycklig?!

Inga kommentarer: