torsdag 16 juli 2015

Burgers and bangers

Återträff ikväll med elite-favoriterna då Tobias är på besök i Norrköping. Det var sju månader sedan vi vinkade av honom när han begav sig på nya äventyr i Malmö. Vi kan säga som så att allt var sig likt. Efter att ha fått prata av sig lite med chefen är magen liiiite lugnare inför jobbstart. (Ser dock inte fram emot det jättemassor..tänk att få vara hemmafru. Hemma hos familjen är ju där jag mår som bäst).  Burgarna vi åt var hur goda som helst och det var kul att få träffa ett välbekant ansikte i köket. Rekommenderar "Burgers and Bangers" om ni inte redan varit där. Stellan du är bäst!
Mysig kväll med många skratt. Nu får vi se hur lång tid det går tills jag får träffa Tobias igen. Time flies så att säga. På hemvägen var det meningen att jag skulle springa av mig den feta burgaren men då löparkläderna hängde kvar här hemma blev det inte så. Så nu, efter lite soffhäng med mannen i mitt liv, tackar jag för mig. Godnatt!

Inga kommentarer: