torsdag 16 juli 2015

Skärgårdsluft

Idag har mina stora hjärtan varit iväg på äventyr ute i Arkösund. Där har de hängt med farbror Micke i hans båt med fiskespöna i högsta hugg. Lucas passade även på att testa flytvästen funktion i havet. Åh. Inte ens jag har badat i havet i år. Tur att vi har en Mallorca-resa att se fram emot.
Tror att lite skärgårdsluft gjorde grabbarna gott iaf. Lite trist att jag inte fick följa med men Leia förstår nog inte riktigt charmen med att sitta still i en båt halva dagen. Vi har istället varit och storhandlat och passat på att softa på gräsmattan bara hon och jag. Leia är ett litet vilddjur som ska klättra på allt som kommer i hennes väg. Nu bemästrar hon konsten att ställa sig upp mot saker utan problem, på gott och ont kan vi säga. Inom två månader tror jag att hon lärt sig gå.

1 kommentar:

Mormor sa...

Världens modigaste Lucas!