söndag 26 juli 2015

Träbröllop

I fredags hade vi bröllopsdag jag och Nichlas. Fem år sedan vi lovade varandra att aldrig vika från den andras sida. Måste säga att jag känner mig lite stolt över att vi åstadkommit att skapa ett sådant stabilt äktenskap som vi faktiskt har. Speciellt i dessa tider när alla ska separera och skiljas och flytta isär. Tills döden skiljer oss åt heter det ju. Och det får vi hoppas att det dröjer minst 60 år till. Herr och fru Berggreen klingar väldigt vackert i mina öron i alla fall!

Självklart överraskade Nichlas mig med present på bröllopsdagen. Och självklart blev han själv utan. Haha. Jag suger på det där. Jag fick världens vackraste halsband med tillhörande örhängen. Har dock inte hunnit inviga dem än då de är lite för fina för att ha hemma i trädgården..men jag vet när de ska få komma ut ur asken. Tills dess tittar jag till de då och då.

Inga kommentarer: