tisdag 30 juni 2015

Lilla Ossy.

I eftermiddag har vi haft en riktig mysträff i Kimstad. Det är nåt visst med små nykläckta bebisar det måste jag medge. De får mammahjärtat att slå ett extra slag lite här och där. Man blir lite bubblig inombords av att hålla i en sådan liten en. Han var fin Ossian och det känns toppen  att vi fått välkomna honom till världen. Ett extra plus får värdparet för att de så snällt bjöd på Spicy Hot så här på en vanlig tisdag och för att Lucas fick McDonald's efter önskemål. Nu får vi se till att bjuda igen snart! Dessvärre fick jag inte nån bild på hela familjen som jag önskat för det glömde jag bort i allt bebismys. Men jag knäppte iaf några. Bjuder på en när vår Lucas håller i bebisen. Tror han tyckte att Ossian var riktigt fin. Och extra bra är det ju att det blev en pojke...

1 kommentar:

Unknown sa...

Elin! Jag försökte få ut dig till Kimstad i 1,5 år. Krävs det att man skaffar barn för att du ska bli intresserad 😉?

// Tobbe