måndag 8 juni 2015

Färdigfirat

Nu har 1-årsdagen med alla dess kalas passerat och vi överlevde även denna gång. När man fyller ett blir man överöst av gåvor för OJ vad paket Leia fått. Det är bilar och dockor och kläder i mängder. Bäst av allt är att det inte blev en enda dubblett av någonting och nu har födelsedagsbarnet en hel uppsjö av nya saker och leka med. Det blir väldigt intensivt med kalas tre dagar i rad. Jag har gjort av med mer än tre paket smör till all bakning och nästan en hel megastor påse mjöl. Jag måste ge en eloge till båda mina barn som klarade av dessa dagar nästan helt utan gnäll. På lördagen var Lucas lite trött och jag tror det blev lite för mycket med alla gäster. Då fick han gå och gömma sig med paddan en halvtimme tills han kände sig bättre. Leia har sovit väldigt lite men humöret har varit på topp ändå. Det är duktiga barn vi har.

Jag vill tacka alla nära och kära som valt att dela Leias dag med oss. Det är stort att fylla ett och det gör man ju bara en gång i livet.

Bjuder på några bilder från helgen men med 160 stycken att välja ifrån blev det svårt plocka ut bara några stycken. Var inte ledsna om ni inte finns med på bild. De övriga fotona är för evigt sparade på min externa hårddisk och i säkert förvar!















Inga kommentarer: