torsdag 27 november 2014

Jul är kul

På söndag är det första advent tamejtusan! Vi har ännu inte ens hunnit inventera i våra julkartonger. Dessvärre har vi rätt många utgifter denna månad..ja som sig bör när det är julafton, så.så mycket nytt lär det inte bli.
Note to self: Köp julpynt TIDIGT nästa år!
Jag och Leia var och storhandlade idag. Stod länge och suktade efter julstjärnorna de sålde. (Blomman) men 40:-/styck var för saftigt för mig och jag fick tomhänt därifrån. Någon som vill fylla mina krukor hemmavid men vackra blomster? Please?!

3 kommentarer:

Mormor sa...

En julblomma ska du få!/

Emma sa...

Köp julpynt på rean efter jul eller dagarna innan! Skitbra o brukar bli riktigt billigt. Enda kruxet är att hålla reda på var man gör av det tycker jag.. :P

Dr. B sa...

Julstjärnirna kostade 50 spänn för två på Maxi.