onsdag 19 november 2014

Finns det några snälla barn?!

Det är mycket Ninja Turtles på tapeten just nu..så frågar man Lucas vad han önskar sig blir det "Allt turtles" och sen tillägger han "..och allt Ninjago och Chima också". Så allt som har med de karaktärerna att göra lär uppskattas. Det är inget specifikt STORT som finns med på önskelistan i år så man får tolka det han önskar sig på sitt eget vis.

Jag vet vad jag önskar åt båda mina barn och det är sponsring till simskola/babysim. Det är lite skralt i kassan framåt vårkanten nämligen.

* glitterpennor
* utklädningskläder
* skidor (fanns på city gross såg jag. I övrigt har vi dåligt med pulkor och sådant så det funkar också)
* lego lego lego (chima, ninjago, turtles)
* kläder (gärna från Lego Wear storlek 116)
* lakan (finns ju med turtles om inte annat)
* skridskor (storlek 30)
* klistermärken (gärna sådana här klistermärkesböcker)
* tatueringar (ska finnas tatueringsböcker också)
* svärd och piratprylar (vi har köpt en skattkista)

Kommer vi på nåt mer återkommer jag. Han har ju födelsedag snart också.

Den lilla tjejens lista är inte så lång i år. Hon vill ha kläder och saker till rummet i tema UGGLA. Leksaker uppskattas ju också såklart. Vet att hon vill ha tossor/sockar till de små fötterna.

I övrigt ska ju barnens lekstuga bli färdig i sommar. Så grejer till den är ju toppen. Vi har nada.

Puss och god jul!

Inga kommentarer: