tisdag 8 januari 2013

Tillbaka

Nu är vardagen tillbaka. Jag har jobbat hela dagen, vilket faktiskt kändes helt okej. Det var inte så mycket gäster men eftersom jag varit borta ett tag fanns det rätt mycket att fixa med ändå. Sådana saker som jag i vanliga fall sköter och som inte blir gjorda när jag är borta. Det slarvas en del tyvärr. Lucas har varit på dagis också och jag tror att han tyckte det var roligt för det var svårt att få hem honom. Han lekte som bäst med sin bästis när jag kom och när vi skulle åka ropade Jakob: "Lucas! Du glömde nåt!" Och så sprang han fram till Lucas och gav honom en puss och en kram:) Sötnosar!
Nu har vi varit hemma i en och en halv timme och Lucas har spenderat halva tiden med att tjuta och ligga på golvet och rulla. Ja, det är jobbigt att vara på dagis minsann och det är jobbigt att komma in i gamla rutiner igen. Inte minst för mig...

Inga kommentarer: