torsdag 3 januari 2013

Knarkar

Nu har jag ätit värktabletter every day fjorton dagar tillbaka. Det kan verkligen inte vara sunt. Idag har det varit en sådan här dag då jag nästan inte stått ut. Jag var till o med tvungen att gå och lägga mig och vila på förmiddagen och låta stackars Lucas leka på egen hand. Det är bihålorna som spökar och alla ni som haft problem med dessa vet att jag talar om en outhärdlig molande smärta. Det känns som halva ansiktet ska ramla av och det dunkar under ögat, över ögat, i tinningen och näsan. Jag är öm i hela käken och det känns som jag har jordens tandvärk. (hoppas jag inte har hålk i tanden också utan att det faktiskt beror på bihålan) Snoret rinner inte ur näsan utan tar andra hållet och rinner ner i svalget istället..det smakar ruttet och en gult och grönt och rött till färgen. Som tur är hjälper mina piller och jag får väl fortsätta knarka ett tag till tills des behagar att ge med sig.

1 kommentar:

Morfar sa...

Vet hur det känns med bihålerna,
men vem är det som säger att man inte
ska äta massa värktabletter till sin far?????