tisdag 22 januari 2013

Fyra dagar

Om fyra dagar vankas det kalas här i Klarsjökärret. Det första av tre. Det gäller att slå på stort när det är lill-fisen som fyller år. Och det blir roligare och roligare för varje år. Det här är första gången då Lucas faktiskt förstår att han fyller år och det glädjer mig att han ser fram emot det. Det gör jag också. På torsdag ska jag planera vad vi ska bjuda på. Frågar man Lucas blir det ."allt möjligt".

Nichlas har fixat födelsedagspresenterna från oss idas men dom får Lucas allt vänta på till på måndag. Han kommer bli superglad. Tänker inte avslöja än vad det är för han kanske läser min blogg i smyg;)

I paket vill Lucas ha en traktor och en tröja. Gärna en grön eller en blå med Spindelmannen på. Hm?! Undrar vad han får allt ifrån. Jag har dock fått äran att samla ihop lite smått o gott på en önskelista för den som är intresserad. Bättre sent än aldrig!!

Kläder
Pippi-saker (filmer, mjukisdjur etc. Han är såld på Pippi)
Färg o penslar
Radiostyrda saker
Fina lakan
Kassaapparat
Pussel
Böcker ( Totte)
Klistermärken
Eltandborste

OBS! MED RESERVATION FÖR ÄNDRINGAR!

Inga kommentarer: