torsdag 29 mars 2012

Reklamera

Jag kostade på mig en klippning häromdagen. Jag försöker dra ut på det så länge så möjligt eftersom jag HATAR att lägga pengarna på sådant. Men nu är det gjort och jag är ledsen -ver att behöva säga det men jag är allt annat än NÖJD. Jag sa specifikt att jag INTE ville att hon skulle raka mig i nacken och vad gjorde hon? Jo, rakade mig i nacken såklart. Jag ser ut som en palm då hon inte klippte tillräckligt upptill heller. Jaja, tur att jag inte är fåfäng och tur att det växer ut snart igen! Men det är på det berömda håret att jag vill gå tillbaka och reklamera mitt hår..

På tal om att reklamera så ska jag försöka att göra just det med mina nya arbetsskor. Nu har jag haft dom i en månad lite drygt att de gör så att mina fötter dör lite för varje dag. Det gör ont på ett konstigt ställe och jag måste bara göra nåt åt det. Annars har jag kastat 1000:- i sjööööön!

3 kommentarer:

Morfar sa...

Du blev ju jättefin i håret,inte tant som du säger...
Reklamera dojjorna direkt,både Sara och jag är bra på det.

Mormor sa...

Jag tycker du blev j äreminne i håret. Så det så!

Mormor sa...

Så där går det med tekniken.Hux flux står det konst
iga ord som man inte har skrivit. Det ska naturligtvis stå jättefint!