tisdag 27 mars 2012

Bowling

För två år sedan fick jag, först av alla i kompiskretsen. barn. Snart därefter var det Tessans tur att bli på tjocken och nu senast Jenny. Vi har alltså varit gravida och spädbarnsföräldrar om vartannat en lång tid bakåt. Därför känns det lite extra kul att vi fått till en kväll då ALLA kan följa med och bowla. Och med ALLA så menar jag även våra respektive. Jag är taggad (trots att det är jobbigt att vara hemifrån och boprta från Lucas) Om jag bara lyckas koppla bort det så blir det nog en rolig kväll. Nichlas och jag intar hotellet så man kan avnjuta en cider på kvällskvisten och dessutom vara ute längre än till nio..det blir spännande. Det sägs ju att "ränderna aldrig går ur" men jag tror nog att mina ränder är aningen suddiga..ja, inte partajar jag som förr i tiden i alla fall och tur är väl det!

2 kommentarer:

Morfar sa...

Hoppas ni får kul,Lucas tar vi hand om!!!

Sofia sa...

Kul med en riktig utekväll även om jag gärnat hade skippat bowlingen. Men det beror nog mest på att jag verkligen suger på att bowla.... Det där med att sluta vara så dålig förlorare kom visst inte med åldern. ;p