torsdag 27 oktober 2011

Shopping

Trots köpstoppet så var vi stan idag och brände massvis med pengar. Men enbart på nödvändiga ting så som vinterjackor och vinterskor till Lucas. Nu är vi redo för vargavintern. Min jacka blev något billigare än Nichlas och landade på 400:-. Nästan gratis med andra ord! 50% på Cubus..det är fint det. Kängor, vinterskor och fodrade gummistövlar till Lucas. (Storlek 24!) Tag två betala för tre och 10% av på hela köpet. Fantastiskt! Vi var även på den nya outleten i stan. Stadium Outlet. Där fanns det massor med grejer och Nichlas hittade sig en fin vinterjacka. Dit lär vi gå fler gånger.


3 kommentarer:

Morfar sa...

Ojoj vilket klipp,ta två betala för tre!!Tror hjärnan jobbar fortare än fingrarna.

Emma sa...

Vi vill ju se bild på dig o nya jackan också, förstås! :P Jag hörde nåt på radion om stadium outlet i norrköping, var ligger den? En bra affär tycker jag. :)
Fina skor till Lucas, förresten. Här kör vi arvedojjor till Teo (jag hoppas bara att han kommer kunna ha dem hela vintern, det är nämligen "bara" 23 i dem o de är lagom nu..) :/

trist att du inte kan komma på söndag men vi får försöka se till att ses ändå nån gång..?! Det blev ju aldrig av förra året..

Elin sa...

Självklat Emma. Jag vill jättegärna ses. Vore ju självklart toppen om Blingoträffen blev av också..men kanske en fika med ungarna också? Vore skoj! Ni kan komma hit o leka.

Stadium Outleten ligger i Ingelsta. Klart värt ett besök=) Vi hörs snart igen.