tisdag 11 oktober 2011

Bättre dag idag

Ja, idag känns det hela lite bättre. Den smärre chocken har fått lägga sig lite och vi har fått smälta de dåliga nyheterna litegrann både jag och Nichlas. Vi ska nog klara oss trots allt. Men att låna pengar på banken till dyr ränta är ingen höjdare. Jag älskar att se pengarna VÄXA på kontot. Det ger mig verkligen ro i själen..men nu får jag ta att vi kanske inte kan spara så mycket framöver. Inte heller spendera. Men jag lägger sällan pengar på mig själv ändå. Det är mest Lucas som får massa prylar. Och det ska han självklart fortsätta få. Dock ligger det här momentet och skaver i mitt huvud. Det är stressande att se huset sjunka och sjunka och sjunka utan att riktigt kunna göra nåt åt det. Nu har vi dock eventuellt hittat en lösning. Jag håller tummarna för att Jonte (min svåger) ska kunna hjälpa oss. I varje fall med den dränering som bör göras SNARAST! Hoppas hoppas.

Inga kommentarer: