måndag 9 mars 2015

Yeah!

Nu är det bokat och klart. Inom en relativt snar framtid ska jag tatuera mig för andra gången i mitt liv. Den första tatueringen gjorde jag för tretton år sedan. Då var jag sexton år och på utlandsresa i Portugal. Tatueringen pryder självklart fortfarande min arm. Den är inte speciellt vacker och inte heller så noga utvald men jag gillar den ändå. Den har ju liksom blivit en del av mig och jag vet ju var den kommer ifrån och hur jag kände mig i livet när den gjordes. Sen lever jag ju efter filosofin att man inte ska ångra nåt man gjort (iaf när det kommer till tatueringar)..Så därför gör jag inte det. Jag står för att jag inte tycker att man ska tatuera över/om sina tatueringar..även fast jag till viss del förstår att folk gör det. Denna gång har jag funderat lite mer på det jag ska göra och jag tror det kommer bli jättefint. (Eller hur mamma;)

Inga kommentarer: