lördag 21 mars 2015

Vi älskar Biltema

Biltema är en sådan här butik som man kan gå in i bara för att få kolla runt bland hyllorna litegrann. Där kan man slå ihjäl nån halvtimme utan vidare. Att bara strosa runt och kika på allt som finns. Saker jag faktiskt inte ens visste fanns som väcker en och en annan idé. Vi var där häromdagen och köpte säkerhetsnät, kantskydd och stege till studsmattan. Det är klippt OMÖJLIGT att hitta ett nät som sitter innanför kantskyddet tydligen, men det är en annan historia. (Som gör mig upprörd för det är ett sådant vi helst vill ha!) För det första blev det billigare än jag trodde när jag kom fram till kassan vilket göra mig glad och för det andra gjorde vi magarna glada genom att köpa korv i cafeterian. Billig och god! Vi äskar helt enkelt Biltema!

1 kommentar:

Emma sa...

Ja, Biltema har väl allt utom bildelar nuförtiden.. :P
Nätet till vår studsmatta sitter innan för kantskyddet? Vi har köpt vår på K-Rauta, men jag trodde det såg likadant ut överallt.. Där ser man!