fredag 7 mars 2014

Inbjudningar

I veckan har det kommit post till alla i familjen.  Jag och Nichlas har fått en inbjudan till bröllop i sommar och det är ju fantastiskt roligt! Ett RIKTIGT bröllop med klädkod och allt. Dessvärre lär ju min klänning bli någon form av tält då jag lär vara relativt eller alldeles nyförlöst vid bröllopet.  Den 5:e juli smäller det i alla fall och det sägs ju att brösten, till exempel, är som störst två veckor efter att man fått barn. Ja. Jag lär ju inte vara snyggast där. Vi kommer ju även få ha nya bebisen med oss trots att bröllopsmiddagen/festen är barnfri. Det blir spännande!

Lucas har fått första kalasinbjudningen från en pojke på dagis. Det är på söndag mellan 14-16. Pojken och hans föräldrar är inte svenska och jag har nog faktiskt inte pratat med dom direkt.  Jag kan dock inte låta bli att vara nervös över Lucas allergi. Och jag vill heller inte att han "bara" ska få typ piggelin när de andra får tårta eller glass. Nichlas har lovat att ringa o prata med dom så får vi se...

Inga kommentarer: