lördag 8 mars 2014

Böcker

Inte så jättelångt kvar tills jag går hem på graviditetspenning.  Det kommer kännas väldigt märkligt att vara hemma då Lucas fortfarande ska gå till förskolan 15/veckan.  Eller iaf ibland när det passar. Annars kommer han klättra på väggarna här hemma. Jag vet inte riktigt vad jag kommer fylla mina dagar med då. Känner jag mig själv rätt blir det mycket städning.  Putsa fönster kanske och kommer våren nu finns det mycket att göra i trädgården.  Dessutom kommer jag nog sova en del och kanske inreda sovloftet till den nya familjemedlemmen.  Jag kommer också ägna tid åt alla mina böcker som ligger här hemma o väntar.  De som jag är för trött för att läsa nu. Jag önskar att jag orkade men det gör jag inte.  Längtar efter att få gotta ner mig i dom.  Det ska bli härligt!

Inga kommentarer: