onsdag 29 maj 2013

BIRTHDAY







Det är med stor glädje (och lite sorg) i hjärtat jag nu förklarar min födelsedag över för i år. Dock har jag inte blivit firad av min svärmor än..så lite firande är det allt kvar. Som vanligt blev det ett hejdundrande kalas i härlig feststämning. Dock var vädret inte så bra som jag hade hoppats (förra året var det smällvarmt och vi var till och med nere vid sjön och badade) Det var mulet och lite blåsigt men innan regnet kom hann vi äta mina grillade hamburgare ute. Fikat och paketöppningen fick vi dock ha inomhus. Jag fick nästan allt på min önskelista och jag är  mer än nöjd. Det känns som om jag fyllt jämt så mycket presenter och uppmärksamhet harjag fått. Igår firades jag till och med av mina kollegor..nåt som alrdig hänt förut.

Jag fick, bara för att nämna några saker, smycken, presentkort, converseskor (assnygga rosa i leopardmönster), en Jonanas (maskin där man förvandlar vanlig frukt till sorbet UTAN socker), hårblås, veckoplanerare, böcker och kokböcker och blommor. Jag är lycklig!



Med min nya köksmaskin blir frukten ett smarrigt mellanmål som liknar glass. Igår gjorde jag med banan, mango och lime..väldigt väldigt väldigt GOTT!

1 kommentar:

Morfar sa...

Snygga bilder och du har som vanligt ditt kortfejs(jag lyckades hålla mig undan)