måndag 6 maj 2013

En stundande födelsedag

Om tre veckor blir jag ett år äldre, ett steg närmare trettiostrecket. Som vanligt känns det helt okej och någon åldersnoja har jag inte ännu sett till. Jag tror nog att jag tror att jag är yngre än vad jag egentligen är och kommer på mig själv med att jämföra mig med personer som är flera år yngre än mig. I mitt sinne har jag nog stannat i ålder..nånstans där runt 23-24.

När man har födelsedag så får man önska sig lite gåvor. Det gillar jag. I år har jag en sparsam önskelista och skulle uppskatta om alla såg till att prata med varandra så det inte blir dubbelt av nåt=)

* Mjölk- och äggfria kokböcker (finns en serie på www.kakboken.se)
* Presentkort (klädaffärer typ H&M, Cubus och så på IKEA)
* Skor (tygskor i typ conversestil i alla tänkbara färger. Både låga och höga)
* Recond av bilen (på typ Holmens)
* Skinnjacka (strl M eller 40, svart)
* Andra egoprylar, och prylar (köksattiraljer) och typ "upplevelser" som biobesök, restaurangbesök etc.

Min födelsedag kommer att firas den 26:e förmodligen och jag hoppas på fint väder. Tanken är att den ska firas UTE i trädgården så om det är kyligt är det kläder efter väder som gäller. Det blir något matigare till och börja med och så lite fika på det.

Puss på er så länge!

1 kommentar:

Emma sa...

är det en öppen inbjudan så länge man har present med sig eller? ;)